YazCilegi bende sizin gibi korkardım ama doğurunca hiçte öyle olmuyormuş. Beraber büyüyeceğiz diye çok mutluyum hayat bana yeni birşeyler öğretirken bende ona öğretiyorum. Biraz hayatımızı yaşayalım çocuğu 5 6 sene sonra yaparız diyorduk eşimle. Ama Allah nasip etti verdi onu bize bu zamanı uygun gördü demek ki😊 Şimdi bi an önce büyüsün öyle yaşayalım hayatımızı doya doya hadi hayatımızı yaşadık şimdi çocuk yapalım derdimiz olmasın önce yaptık şimdi yaşıycaz diyoruz ❣😃😅😍