bune hiç korkma benim oğlum da üç büzük aylikli aynı anda dil bağına da müdahale edildi, sadece narkozdan uyandığında bi 10 dakika ağladı sonra kucağımda uykuya daldı, pipiye küçük kağıt bardak koyun, espresso bardakları oluyo ya ondan, bi de ilk çişini yaparken biraz ağladı, onun dışında hemencecik iyileşiyor.