aysoshh Benimkide kakayı ıkınarak yapıyordu hep kabızdı çok çektim artık büyüttüm 13 aylığız darısı size olsun canınızı sıkmayın hepsi gelip geçiyor bi bakmışsınız ki kocaman olmuş bu günleri düşünür keşke o günlere dönebilsem dersiniz çok diyorum 🥹 Minicikti gazdan çığlık çığlığa ağlıyordu çaresiz bende ağlıyordum smdi ise kriz geçirtiyor ağlıyorum 😂