frosty bunun için özel rapor çıkarıyorlar. Kuzenim eczacı ve rapor olmadan ilacı getiremiyor, bize veremiyor. Eğer bahsettiğiniz durumda bir usulsüzlük olduğunu düşünüyorsanız direkt şikayet edin bence. Oğlumun kilo probleminden ötürü yazdılar,rapor çıkarttık ama mamayı bulamıyoruz depolarda. Kusura bakmayın lütfen yanlış anlamayın ama böyle usulsüzlük yapan karakter yoksunları yüzünden bulamıyoruz demekki