YagizAlppp merhabalar benim neredeyse 1 sene olacak üst dişlerim cuma günü bitiyor şükürler olsun alt dişlerim daha çok var
Sürece gelirsek başlarda bence ilk 5 plak aşorııııı aşırı zordu çünkü benim dişlerim çok seyrekti her plaka geçtiğimde yemek yiyemiyordum sırf çıkartmamak için ama iyiki yaptırmışmışım diyorum kendi dişlerim daha ne olsun kaplama taraftarı değildim hiç bu yüzden plak benşm için doğru tercih oldu
Kısaca ; eğer düşünüyorsanız sadece başları zor sonrası zaten sizden bir parça gibi olıyır takmayınca rahatsız oluyorsunuz