Sermec27 tabiki bu süre çok. Yorumları hayret ile okudum. Gündüz maksimum 2-3 gece ise maksimum 4 saatte bir emzirmeniz gerekiyor. Sizin sütünüzün devamlılığı açısından da çok önemli bu. Eğer saat aralığını bu kadar açarsanız memeleriniz ona göre terbiye olur ve daha az süt üretirler. Sağlıkla büyüsün yavrunuz