Sermec27 bu gün ben de yasadim aynisini. 25 gunluk bebegim. Uzamis sariligi var ustelik. Yani max 2.5 saatte bir beslenmesi lazim. Gunduz 2 saatte bir besliyorum. Gece de geceyi ogrensin diye 3 saatte bir besliyordum. Bu gece alarmi kapatip uyumaya devam etmişim (ki cift alarm kuruyorum ikisini de kapatmisim) cocugum 6 saat uyumuş. Ölüyorum vicdan azabından hala. Sağlığını olumsuz etkilemez umarim bir seferlik bir hata. Kilo alımı zaten alt sınırda. Sarılık desen hala gecmedi. Yavrum benim