imeaeb ayseee_ Aynı böyle yapıyorum ama benimki de hep süzme kıvamında tadı çok güzel ama hiç böyle taş gibi olmuyor neden acaba 🤔
ASnowflake mondecaidensecmeler bugün bişeyler deneyecem bakalım sonuç ne olacak olmadı herkesin yazdığını birer birer deneyecem 😀