ASnowflake herhangi bi yoğurtla deneyin Sütaş olur Torku olur fark etmez
Süt kaynar kaynamaz kapatmayin altını kısıp beş dk falan kısık ateşte kepçeyle altını üstüne getirip karıştırın,sonra mayalayacağınız yere koyun orada soğumaya bırakın mayaladiktan sonra kaldırıp sallamayın yani,serçe parmağınizi koyduğunuzda yanmayacak kıvama gelince mayalayin en fazla bir tatlı kaşığı maya koyun, üstünü kapak ile örtmeyin öyle sulanıyor,delikli süzgeç kevgir gibi bir şeyle yada bir bez ile örtün üstünü sonra da üstünü sıcak tutun battaniye tarzı bir şey örtün,dışarıda da en fazla altı saat kalsın dışarıda ne kadar fazla kalırsa o kadar çok ekşi olur sonra dolaba kaldırıp bir gün boyunca açmayın bir gün sonra açıp yiyin, bunların hepsine dikkat ederseniz yoğurdunuz kati olur ve ekşi olmaZ