Melissara ben ne çok ,az ne de çok fazla yas aralığı olmalı diyorum
Kendimde de biraz birkaç ay daha bekleyebilirmisim diyorum😂
Ama 2-3 ila 5 yas fark ideali bence.
Ben oğlum 21 aylıkken hamile kaldım.
Kızım erken dogdu oyuzden aralarında 2 yas 3 ay var. Şuan birbirlerine arkadaşlar tabi kavgalar da olmuyor değil ama güzel. Sanmiyorumki arada 10 yas olsaydı sırf buyuzden ben zorlamayacaksın ya da büyüğü küçüğünü kiskanmayacakti. Anne baba eğer tolere edebildiyse,cocugu da bu anlamda kıskanç yetismediyse, yas farkının önemi okadar da yok tabi de. Çevreden “arada en az 6 7 yas olacak ki büyük olan kıskanmasın,sende zorlanmayasin” naralari duyuyorum fakat yine de oyle olmasina rağmen küçüğünü kıskanan, anne babası çok zorlanan insanlar var. Herkesin hikayesi kendine bi yerde de. Hayırlısı neyse, ne zamansa ozaman olsun 🌹