Melissara Bu tamamen size, hayattan beklentinize ve altından kalkıp kalkamayacağımız bağlı. Bir arkadaşım kızı üç yaşındayken hamile kaldı, hamileliği boyunca kızın yüzüne bakmadı adam akıllı çocuk orada burada büyüdü. Hırçınlaştı ve şu an çok zorluk yaşıyor yeni duruma adapte olmada oysa melek gibi çocuktu. Başka bir arkadaşım aynı şekilde doğum yaptığında ilgisini eksik etmedi ilk çocuktan, çocuk tam bir abla oldu. Kardeşin gelişine çok sevindi ve hemen uyum sağladı. Yani altından kalkabilir miyim? diye iyice düşünün taşının. Ben mesela oğlum ilkokula başlamadan ikinciyi yapamam, doğduğundan beri adam akıllı çiçeklerimle bile ilgilenemedim. Anca yemek yapıp, onunla ilgilenebiliyorum başka bir bebenin etrafta dolanıp bir de bana hırçınlık yaptığını hayal bile edemiyorum. 😂