Prensescik ay evet yanlış yazmışım sildim o yüzden ee siz avukatı mısınız başlık sahibi gibi yazıp gece gece benim aklımı karıştırıyorsunuz. Sonradan bana din düşmanı yazmışssınız :) siz zaten dinimizin gereklerini bilseniz tanımadan etmeden bana din düşmanı demezsiniz, o yüzden sizi kale alıp yazmayacağım. Hiç seviyenize inemeyeceğim hadi iyi geceler en birinci müslüman ;)