Prensescik merhaba,
Niçin bu kadar saldırgan bir tavırla cevaplar verdiğinizi anlayamadım. Herkes aynı fikri savunmak zorunda değil sonuçta.
Fakat evet bence bi konuda haklısınız, 4 yaş bir çocuk boyama yapsın, makas kullansın ki ince motor becerileri gelişsin, kalem tutmayı öğrensin, gerçek bir okul ortamına adapte olsun…
Benim kuzenimde gitti kursa. Üstelik annesi anaokulundan alıp kursa verdi. Şu an kafasını duvarlara vuruyor. Çocuğun aklında tek kalan şey sofra duası :) Bunu şu an devletin anaokuluna gönderdiğim kızım da biliyor, üstelik beslenme saati öncesi öğretmenleri yemek için dua ettiriyor.
Böyle kurslar iyice araştırılmalı.
Çocuk dinini öğrensin amacıyla da gönderilmemeli bence. İnanın hiçbir şey almıyorlar o kurslardan. Arapça harfleri falan öğrenince hele, latin alfabesine alışmaları da zor oluyor. “Gerçek” okul hayatlarında zorluk yaşabiliyorlar.
Evlerimizde de çocuklarımıza dualar öğretebiliriz, ibadet ederken bizi gözlemlerlerse zaten aşina olurlar. Her şeyin bir zamanı var. Daha büyük yaşlarda, daha kolay öğrenirler üstelik. Bi de böyle düşünün.