imaddesi annem yani bu sürekli irtibat halinde olduğum kişidir annem ,hastaneye gittiğimde telefonla görüşürken söylemiştim,ya birde normal diğer korunma yöntemleri geri çekilme vesaire söylenmez ama spiralde bir sakınca yok ki,ikincisi de kaç çocuk düşündüğümü daha ben bile bilmiyorum ki valla,bir de kalır diyorum ama ilerde belki istersek bir kardeşi olsun bilemiycem o zaman ,son olarak da annemi kıramam sert bir dille diyemem ama ben ona düşünmediğimizi ,bir daha mümkünse bu konuyu da kapatmasını söyledim ama daha bugün de baban söyledi bana falan dedi