Kısaca anlatayım kızlar ben çok sıkıldım bu konudan ,şuan eşimde bende ikinci çocuk işini rafa kaldırdık , çünkü oğlum çok zor bir çocuk (eşimde bildiği için yıpranmamı istemiyor biraz büyüsün oğlumuz öyle düşünürüz diyor, oğlumu şuan daha yeni bezden çıkarıyorum,süt bağımlısı bir çocuk asla yemek yemez akşama kadar sadece süt, odasını bile ayıramadım sürekli bizimle yatmak istiyor ),ya annem de diyor senin götün yemiyor ikinci çocuğu,evet diyorum öyle diyorsanız evet gerçekten yemiyor ben ne ikinci çocuğun vebaline girmek isterim nede birinci çocuğumun , sonuçta bakamayacağım sürekli yetemeyeceğim duygusuyla o çocuğa da bunu yaşatmak istemem, dediğim gibi oğlum çok zor bir çocuk sürekli bize vuruyor küfür öğrenmiş heryerde millete vurmaya çalışıyor küfür söylüyor vallahi rezil oluyorum , gözümde korktu ne yalan söyleyeyim biraz oğlumu düzene sokmam lazım annem tutturmuş ikinci çocuk olsun ,ya bende diyorum ki şuan eşimde bende düşünmüyoruz,Allah nasip ederse olursa bilemem ama biz kendimiz şuan hazır değiliz,yani ben ne yapacağımı şaşırdım valla kaçtır böyle konu açılıyor onlar diyorlar bir arada büyüsünler ama büyütecek olan benim kimse yok yanımda zorlanırım yani