Sksjsjjsks Öncelikle Sakin Ol ☺️2017 yılında en ağır panik atak ve ankstiyite nöbetleri geçirdim çok şükür bir iki sene sürdü onunla yaşamak çok zor en iyi ben bilirim bu zaten sıkıntıdan üzüntüden tetikliyor direktman yani Sen ne yaparsan yap ilaç da kullansan yaşadığın ortamı değiştirmediğin sürece seninle birlikte kalıyor maalesef ben ilaç kullanmayı tercih etmedim çok da kötü zamanlar yaşadım sadece telkinli yaşamaya başladım ve Google’dan internetten bir şey araştırmayı kesinlikle kestim Çünkü bunu yaptığımda aşırı derecede tetikleniyordum her gün acildeydim Zaten sürekli kalbimi kontrol ettiriyordum beynimi kontrol ettiriyordum MR’a giriyordum yani o bir sene yaşamadığım şey kalmadı o kadar kötü ki yani 40 kiloya kadar düşmüştüm sonra bulunduğum ortamdaki negatif insanlardan uzaklaştım taşındım kendime bir yol çizdim ve bununla nasıl başa çıkabilirim dedim mesela acaba çalışabilir miyim dedim gelir mi dedim Evet çalışmaya başladım yine geldi gelmedi değil ama bununla başa çıkmanın yollarını öğrendim bu beni öldürmeyecek bu beni güçlendirecek dedim bununla ömrümün sonuna kadar yaşayamayacağımı bildiğim için kendimi Telkin ederek yavaşlatmaya çalıştım hala var ama eskisi gibi değil Hatta bundan dolayı bebek sahibi bile olamamıştım evlendiğim ilk zamanlarında korkudan bir sorun yoktu ama çok korkuyordum ama şükürler olsun Şu an azaldı Sen de bu şekilde devam et lütfen kendine yol çiz seni üzen herkesten uzaklaş bu seni öldürmeyecek güçlendirecek Bunu bil ve o an geldiği zaman internetten araştırma yapma hiçbir şekilde beyninde de bir şey yok kalbinde de bir şey yok Rahat ol Bunlar senin beyninin bir oyunu sana oyun oynuyor Sen Neren ağrıyor dediği zaman beyninde sana oranın ağrıdığını işaret ediyor Aslında öyle bir şey yok lütfen Çünkü birebir yaşadım🙏🙏❤️❤️