Bende o durum kronik malesef.. siz de tam anksiyeteyi tariflemişsiniz. Benim de başımın yarısı uyuşur, kulağım pıt pıt atar, kaslarım seğirir. Hamileliğimde bu durumun zirvesini yaşadım. Şimdi süt veriyorum ama süt vermeyi kesip ilaç başlıcam mecbur. Ağır anksiyete bi uğraş bulmakla, terapiyle düzelmiyor. Başını yastığa koyduğun an yine elli tane kaygı beliriveriyor. İlaç desteği şart.