drumlk 6 yaş çocuktan beklenti fazla değilmi? Olabilir yanlış yapa yapa doğruyu öğrenecek. Bazı öğretmenler aşırı problemli. Benim oğlum anaokuluna giderken öğretmeni çok sorunluydu. Çocuğun hırkasının fermuarını takanayışını bile beni arayıp sorun haline getirirdi. En son dayanamadım, daha çocuk bunlar çok fazla beklenti içindesiniz onlara karşı dedim. Üstelik oğlumda sınıfında en başarılardan biriydi. Ama ben tek değil bütün veliler şikayetçiydi öğretmenin bu durumundan. Siz doğruyu yanlışı öğretin kızınıza ama dertte etmeyin kendinize zamanla çok güzel şekilde öğrenecektir 😇