Alpyigit3434 elifzuleyhac normal adet düzenşnden farklı bi kanama mı gördün canım öyle mi anladım kaydığını benimde 1 senedir takılı ilk kez bu ay fazla kanama yaşadım ya
elifzuleyhac Alpyigit3434 evet canım hemde pihtili şekilde ve ağrılı adet yaşadım eğer fazla oldu ise mutlaka doktora git
Alpyigit3434 elifzuleyhac pıhtılı değil de çok sıvı şeklinde yaşadım bu ay ilk kez normalde 3 gün leke gelirdi bu ay 1.günden itibaren leke yerine kanama başladı o yüzden endişeliyim randevumu bekliyorum
elifzuleyhac Alpyigit3434 evet yoğun adet oldum agrimda oldu birde ara lekelenmeler hep devam etti 2gun önce yikandim bugün hastaneye gitmeden yine geldi gidincede kaymış dedi doktor zaten
Alpyigit3434 elifzuleyhac benim 10 gün sürüyor da acaba kan ilacı yapar mı diye düşünüyorum yoğunluğu artmasında randevum var gitcem evet
elifzuleyhac Alpyigit3434 7gun leke geldi sadece sonra 1hafta oldum yoğun şekilde 15gun işte bir haftası keke 1haftasi yoğun oldu yıkandıktan 2gun sonra tekrar başladı
Hatice7 elifzuleyhac valla benim de 2 aydır düzensiz bir geliyor 2 yok sonra tekrar geliyor bi kere daha böyle olduydu sorun yok demişti napsam bilemedim ağrım da
elifzuleyhac Hatice7 eger kanama yoğun leke devamlı geliyo ağrınizda varsa mutlaka gidin ihmal etmeyin