Kızlar Haziran 4 ünde taktırdım 2 ay sonra kontrol gittim yerindeydi 1 hafta yoğun adet oldum bugün gittim kaymış dedi çıkardı 3 hafta öncesinde bı kere korumasız ilişki oldu takildigmdan beri bosalmda yine takiyidu kondom çocuk olsa belli olurmuydu daha yeni bitti adet