deryayldzz Ben genelde en fazla iki gün deneyerek verdim. Alerjik besinleri (bal,bakla,çilek gibi) yaşına gelene kadar vermedim. Bi de dişi olmadığı halde pek püre yapmadım yumuşaksa küçük küçücük doğradım. SİZE BÖYLE YAPIN DİYEMEM. Ama Ne verirseniz tek tek verin ilk ay karıştırmayın hiç en azından iki gün deneyin bir. zeytinyağı bi öğününe koyun bence kabız olmasını engelliyor.