sadeturkkahvesi11 acılı bi işlem değil ve anlık bişey deri işlemi bebeginiz kolunu kıpırdatmamanız gerekşyor yarım saat bende yaptırdım 2 ay önce ama genelde yemeklere karşı bi hassasiyet varsa deri işleminde cıkıyor onun haricinde durmayan bebeklere kan testi yapılarakda bakılıyor ama onun dışında bazen doğru sonucta cıkmayabiliyor. Birde ilk gittiğinizde size bi şurup da sunabilirler bize ilk öyle yaptılar devlette yaptırdım önce şurup verdi ben yan etkilerne baktım kullanmak istemedim ileri tarihe bi gün verdi o gün test yapıldı önce muayne ediyorlar sorular soruyorlar vs ona göre test yapıyorlar