6 aylık kızımda böyle kaşıntılı döküntüler çıkmaya başladı en fazla ayağında var çıkıp sönüyor döngü bu şekilde. Ek gıdaya başladık ama ondan önce de vardı sadece arttı anne sütü almıyor mama alıyor döküntüler aktifleşip söndüğü için takip etmekte zorlanıyorum alerjik gıda vermemeye çalışıyorum zaten üç gün kuralı ile verdim. 26 sında alerji bölümüne gidicem üç doktora götürdüm alerjik dediler alerji bölümüne sevk edip randevu açtılar,avil şurup zatiden damla vs verdiler ama fayda etmiyor. Sorum şu ilaçları bi hafta öncesinden kesmeyi düşünüyorum testi etkilemesin diye ve test nasıl yapılıyor bilenler yardımcı olursa sevinirim gerginim bu konuda. (LÜTFEN UYUZ DEMEYİN ÇÜNKÜ DEĞİL)