Yani çocukla ilgili sorunları tabiki söyleyebilir ilk günde bile olabilir onu kişisel algılamam asla . Yiğenimde çok yaramaz üçüncü gün öğretmen çağırmış annesini maalesef.
Ama bunu sizinle uygun bir dille konuşması gerekir aile ve öğretmen iş birliği içinde olmalıdır bu konularda .
Sınıf değişimi yapın isterseniz yani ya da öncelikle açık açık konuşun