Kızlar oğlum kreşe gidiyor 4 yaşında. öğretmen okulun ilk 3. Günü sitem etti işte rüzgar durmuyor, dinlemiyor vs vs bende elimden geleni yapacağımı söyledim. Dün yani aradan 4 gün geçti dedim ki çocuğu alırken yasemin hanım rüzgarda değişiklik var mı? Elimizden geleni yapıyoruz anne baba olarak dedim bir 10 saniye suratıma baktı be robot değilim ben elimde sihirli değnek yok maalesef dedi… iyi günler diyip aldım çocuğu. Bazı velilere de aynısını söyledi ağzında bir cümle o kadar. Bugün başka sınıfın velisi öğretmeni içerde gördü aman gelen öğretmen çok agresif dedi ve içerden bizim öğretmen çıktı. Madem şikayetini 3. Günden bize bildiriyorsun benimde sanırım sorma hakkım var diye düşünüyorum.. dünden beri sinir oldum.