ayzagzm Merhaba kızlar eşimin profil resmi bende gözükmüyor fakat hakkımda kısmı gözüküyor annemin telefonunda bugün baktığımda ise resim gözüküyor fakat hakkımda farklı bisey yaziyo bu nasıl olur bilen varmi acaba
Mommyhann ayzagzm esinizin whatsabına girin caktırmadan gizlilik ayarlarından bakın anca öyle anlarsınız
Bugleminannesi28 ayzagzm değiştirmiş olabilir mi hani yokmuş sonradan eklemiş feln yani çok saçma geldi bana çünkü nasıl farklı farkli gorunsunki
ayzagzm Bugleminannesi28 bende bilemiyorum resim bende gözükmüyor hakkımda çocuklarımızın isimleri var annemde baktığımda resim gozukuyo hakkımda olan kısımda nokta var bende anlamadim
ayzagzm Nilfe_eflin kendisi ben biseyden anlamam deyip yırtar bu konularda ilk önce neden ve nasıl yapıldığını öğrenip sonra sormak istedim
Bugleminannesi28 ayzagzm ya telini kurcala bak ekstra farklı wp uygulaması feln mi var diye yada normal Wp ayarlarına bak hicbirsey bulamazsan açıkça sor annende görünen ve sende görünen şekli aynı anda ekrab goruntusu al koy önüne
oglumubeklerken ayzagzm annenizde kayıtlı olan numara gercekten eşinizin numarası mı kontrol ettiniz mi? Ne biliyim mesela 2 farklı numarası vardır eşinizin annenizden kayıtlı olan sizin bilmediğiniz numaradır. Yani başka türlü bahsettiğiniz gibi birsey olması bence mümkün değil. Çok garip
Beyninizikullanmakucretsizdir ayzagzm evet profil resminizi şu kişiler hariç diye değiştire bilirsiniz
ayzagzm Beyninizikullanmakucretsizdir peki hakkında kismida aynımı su kişiler hariç diye degistirebilirmj
oglumubeklerken ayzagzm o şekilde değiştirilebilir evet sizde görünen ile annenizden görünen farklı ise o çok farklı birsey
ayzagzm Beyninizikullanmakucretsizdir evet bunlar cikiyo ama hakkımda olan kısmı bende farklı yazıp baskaindada farklı gozukebiliyo yani
Beyninizikullanmakucretsizdir ayzagzm sadece sizden gizleyebilir farklı şekilde yapamaz diye biliyorum
ayzagzm Beyninizikullanmakucretsizdir evet bende bunu biliyorum profil resmi yok ona tamam ama hakkımda kısmı bende farklı annemde farklı cikiiyo bu nasıl olabiliyor orayı anlayamıyorum