Bebeğim 10 aylık ve doğduğu günden beri uyku problemi yaşıyoruz. Ailemden uzaktayım tek başıma bakıyorum çok hareketli bi bebek ne gündüz ne gece uyumuyor. Doktorum bu damlayı önerdi ve çok kötü yorumlar okudum korkuyorum kullanmaya dediğimde biraz pimpirik bi annede olduğumu bildiği için yorum okuma gönül rahatlığıyla kullanabilirsin bitkisel bunu sana doktorun öneriyor dedi yine o zaman cesaret edemeyip artık gerçekten uykusuzluktan bayılma noktasına gelince kullanmaya karar verdim ve maalesef hiçbir işi yaramadı. 15 günü geçik bir süre her gece 4 damla kullandım ne uykuya geçişini kolaylaştırdı ne uyumasın artık uykusuzluğunu kabul ettim gerçekten bazı bebek uykuyu sevmiyor ve ne yaparsan yap uyumuyor.