Sakın kullanmayın inanın kızım 15 aylık uyku neydi unuttum ama asla kullanmak istemedim kullanmamda. Daha bugün birisi burada yetişkin bir bayan kendi uyuyamadığı için kendine kullanmış ve hastanelik olmuş ben bu hale geldiysem bebeklere neler olur kullanmayın diye uyarı yaptı bugün okudum daha. Evet uykusuzluk çok zor ama tamamen kimyasal bişeyle bebeğinizi uyutmak çözüm olmamalı kullanmayın lütfen 🥺