sezenliva_21 ben bir buçuk ayda bir buçuk şişe bitirdim çok faydası oldu ama tiroit sorunu olanlar bu damlayı kullanmasın çünkü içinde çemen otu var diye bir video gördüm,benim rahatsızlığım var ve sesim kisilmisti belki bu damladandir diye bıraktım.