esmaerdemir sezenliva_21 bende kullandım fayda etti ama çok değil anlamadım şuan ımom latte kullanıyorum takviye edici harika sütümü artırdı ve sütüm aşırı yağlı oldu omega üç var içinde
Purpleblueyellow sezenliva_21 Ben sütüm yeterli mi yetersiz mi bilemeden ilk doğurduğumda kullanmaya başlamıştım. İki gün kullandım üçüncü gün mastit olmaya çok yaklaşınca bıraktım. Sütüm çok artmıştı ama bebem henüz tam edemiyordu. Kesinlikle işe yarıyor
odtz sezenliva_21 benim de öyle oldu ama 60 cc yle doyuyor sanırım bi noktada süt bu arada kalıyor ama kalorisi artıyor olabilir mi
Tazeanne68100 sezenliva_21 ben tek gogusumle emziriyom mastit oldu diğeri 2 defa sütüm kesildi bestlak kullanrak çoğaldı bende işe yaradi
betul912_ sezenliva_21 mide bulantısı baş dönmesi yaşadım bütün gün sürdü azda değil şiddetli yaşadım