besyig hiç bişeyim yoktu ki doğuma da öyle girdim zaten bebeğin yan duruyordu kanala vs girmedi hemen sezaryana aldılar sabah kalktım çamaşırım ıslak dedim heralde tutamadım sonra yıkandım geri yattım sonra baktım yine ıslak tutamıyorum diye düşündüm ama meğersem suymuş ağrı sancı hiç bişey yoktu hatta çıkacağımızı düşündüğümüz için çantamızı bile almamıştık