besyig Kızlar ben 29 haftalık hamileyim de ev sahibiyle anlaşmazlık çıktı taşınıyoruz galiba biraz yordum kendimi aynı zamanda 2 bucük yaşında kızım var falan derken yoruldum galiba iki gündür sürekli giydiğim çamaşır ıslanıyor normal akıntı ıslaklığından biraz daha fazla su sızması olabilir mi su mu acaba bu endişelendim bugünde öyle olunca
minikmucizemaak besyig Kontrole gitmelisin. Bende pazartesi normal kontrolümde herşey normalken perşembeye kadar iç çamaşırım ıslandı, 1 çorba kaşığı kadar falan ter mi yoksa suyum mu anlayamadım perşembe kontrole gittim ve suyummuş hemen doğuma alındım.
biimiyomyardimet besyig yani öncelikle doktora gitmelisiniz bence o sizi yönlendirir bir ped vardı adını hatırlamıyorum onunla kontrol ediyorlar sızan su mu diye
Nursevensahin Ben de hamilelğimde yaşamıştım doktorum enfeksiyon kapmışsın akıntı demişti bi gitmende fayda var turnusollu ped kullanıp anlıyorlar
Berum28 Aynı haftada bende şüphelenmiştim.Doktor bir kağıt verdi, iç çamasırının icinde 2-3 saat kalsın dedi rengine göre bakılıyormuş akıntı mı yoksa su mu diye. Çok yoruldugunuz icin akıntı tarzı olabilir ama yine kontrole gitseniz daha iyi olur
minikmucizemaak besyig Kaç haftalık hamilesin? Kokusundan va anlamadım sadece iç çwmaşırım ıslanıyordu benim nu arada
besyig minikmucizemaak 29 haftalığım yani böyle akıntı gibi değil baya ıslatılmış gibi ikinci kez oldu bu yarın randevu aldım ama randevuya kadar uyku uyuyamam galiba baya korktum
cennetkusum16 Vakit kaybetmeden doktora gitmeniz gerekiyor su geliside olabilir enfeksiyonda olabilir
besyig cennetkusum16 acilde bakmıyorlar ki sabah randevu aldım enfeksiyon olsa idrarımda koku yanma vs olmazmı hiç biri yok ağrım sızım yok
2delibirarayagelmemeliydi besyig canım rengi pembeye dönük gibiyse suyundur benimde öyleydi gittiğimde suyun değil ama nisana benziyo dediler kontrol ederken suyunda patladı bence bı görün
alice4543 besyig benim de doğumun aynı bu şekilde başladı canım hatta altıma kaçırıyorum zannettim ama suyum sızmış doktorum demişti olabiliyor böyle diye
alice4543 besyig yerinde olsam sabahı beklemezdim canım çünkü biz hemen gittik ve doktorum beni eve çanta almaya bile göndermedi su azalırsa enfeksiyon riski artar diye
besyig elftty bana ilk terlemişim gibi geldi değiştirdim sonra tekrar olunca suyumdur diye korktum ama akıntıda gelebiliyormuş bu şekilde