Beril-Beren Duygud biz anne sütünü bırakalı 1 ay oldu sütüm var arada bi emziriyorum az da olsa ama hemen geri başlıyor bebişim 2.5 aylık
Beril-Beren Duygud bebişim zaten çok uyumuyor ilk doğdugunda sütüm coktu sürekli akıyordu ve 40 dk emiyordu biz bırakalı 1 ay oldu mama veriyorum sadece su an bazen deniyorum sütüm az olduğu halde hemen başlıyor burnunda sarılık
Elfmrt Prensescik benım esımle uyusmazlıgım vardı ben negatıf esım pozıtıf oyle olunca hamılelıkte 28 haftada iğne oluyorsun doğduktan sonra eger cocuk pozıtıf olsaydı bana ıgne yenıden olucakdı sukur oyle olmadı
Elfmrt Beril-Beren anldım cnm doktor ne derse o tabi senın heralde bebekle uyusmazlıgın var doğrumu yanı sen negatıfsen o pozıtıf veya tam tersi