Cevap yazmayı unutmuşum kızlar kusura bakmayın
Benim iki kızım var son dogumunda 40 çıktığı gibi gidip taktırdım kızım 2.5 yaşında gayet memnundum spiral den bu ay hamile kalmıştım ama kimyasal gebelik olmuş kontrole gittim kaymamis kese filan da yok dedi doktor kan istedi kanda 22 çıktı düşüyor yani kimyasal olmuş dedi öylede oldu ama şunu anlamış oldum spirale asla guvenmem bundan sonra artık eşimde korunacak mecbur