Kızlar idrar testi yaptım çıktı çok belirgin değil silik ikinci çizgi var büyük ihtimalle yeni bir gebelik kese olustugunu düşünmüyorum devletten randevu aldım
Aldım 16 gün sonraya alabildim bilgisi olan yazabilir mi beklesem sorun olur mu yoksa acile mı gitmem gerek yazarsaniz çok sevinirim kimseye danışmak istemiyorum burdan bilgi alayım istedim