Betelgeuse_ Kuzey_Melis_Momm suzeceksiniz suyu zaten. Sadece karbonatli suda gece bekleyecek. Sonra yikayip yeni suya koyup haslayacaksiniz. Böylelikle daha yumuşak oluyor
Orenda_ Kuzey_Melis_Momm Nohut iyi olmayabilir belki bazı nohutlar var hiç ıslamadan pişer bazıları var kaynat kaynat pişmez
Dedektifgadget Kuzey_Melis_Momm 1 çay kaşığı karbonat ile haşlayın. Kuru fasulye ve nohutu öyle haşlıyorum, düdüklü tencerem yok çünkü 15 yaşında yüzüme patladı ☹️
Kuzey_Melis_Momm Dedektifgadget çok geçmiş olsun . . ben çocukken bizim evimizde de patladığı için bende korkuyorum . .
Lilysa Kuzey_Melis_Momm nohut cinsi olarak beyaz nohut alın ben de düdüklü kullanamıyorum ama beyaz nohut pamuk gibi oluyor geceden karbonatlı suda bekletiyorum yemek yapmadan önde de bir bir bucuk saat kadar hasliyorum yeterli oluyor
Kuzey_Melis_Momm Lilysa Bende öncesinde haşlıyorum ama istediğim gibi olmadı hiç . . Beyaz nohutu deneyeceğim teşekkür ederim 🙏
ZeydsMom Kuzey_Melis_Momm duduklu kullanmiyorum 2 saate falan pamuk gibi oluyor. Ama piserken atmiyorum tuzu mesela pisdiyine eminsem oyle atarim. Bazen bi gun onceden bile suda bekletmem. Hep pamuk gibi olur. Acaba nohuttami sorun var
yagmurkokusu_ Kuzey_Melis_Momm bunun için gurme aldım çok memnunum. Kesinlikle düdüklüden korkuyorsanız bir tane alın evinize memnun kalırsınız.
bebeklihayatt137_ Valla hangisi olursa olsun tencerede 1 1bucuk saati buluyor haslamasi ben duduklude 20dk da hasliyorum çok büyük kolaylık
[silindi] Kuzey_Melis_Momm ben şokunun nohutu kullanıyorum Bi gece suda tencerenin içinde bekletiyorum ertesi sabah 1 saat kaynatiyorum çok yumuşak olmasınada gerek yok yemektede pişiyor çünkü pamuk gibi oluyor yemekte zaten