Merhaba hanımlar benim düdüklüm yok kullanmaya çok korkuyorum . . Daha önce bi tanıdığım haşlayıp verirdi artık ondan hiç bişi istemiyorum . . Netten videolara baktım aynılarını yaptım 2 gün suda bekletiyorum suyu sık sık değiştiriyorum her su değiştirdiğimde kaynar kullanıyorum haşlayıp buzluğa koyuyorum yemek yaparken yine pişiyo ama tıkır tıkır oluyo 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Ben istiyorum ki aynı düdüklüde olduğu gibi güzel pişsin pamuk gibi bir nohut olsun ama yok düdüklü kullanmadan çok iyi pişmiş nohut nasıl yapılır ben yapamadım önerilerinize ihtiyacım var 🎈🎈