Huma_kus34 bence evde ve yarım gün için ücretiniz iyi. Saat hesabı yaparsanız karşıdaki de yapar öyle bir iletişim olur. Mesela ben geç geldiğimde problem olmaz, aileler bize geldiğinde bakıcı gelmez ve ücret kesintisi olmaz yıllık izinler de yada onun işinin olduğunda. Hep birbirimize göre idare etme durumu var.