Huma_kus34 bu aranızda ilişkiye bağlı,ben bakiciyla 8.30 -18.30 arası anlaştım, bazen isim 19 ’a kaşar izayabiliyor, bazen ablanın işi çıkıyor çıkış saatine yakın çocuğu işyerine bırakıyor, mesela ben yıllık izne çıktığım zamanlar 2 hafta genelde asla kesinti yapmam,benim hafta sonu isim olunca abla bana bırak ben bakarım der, birbirimizi idare ederiz genelde