Aselinannesi0655 Melek2845 evet bunlar da olabilir ama evde daha çok sıkılıyo az önce geld servisten inerken daha anlatmaya başlıyor yaptıklarını
Noname21 Aselinannesi0655 yaş itibari ile bir sene sonra da gidebilir Aslında çocukların bir sene kreş bir sene anaokulu yada iki sene yollayan falan var bana saçma geliyor 4 bucuk yasında başlasa bıkmaz da
Aselinannesi0655 Noname21 evet haklısınız ben yeni Doğum yaptım diye mi onu evden yollamadım beynimizi yedi aylarca gidicem diye. En son yazdırdık . Evde çok sıkılıyo hep beni parka getir diyor haliyle artık getiremiyorum