Aselinannesi0655 bizde başladığımızda 2,5 yaşındaydı çalıştığımız için 08:30 - 17:30 olarak gidiyordu. İçeri girince zaman hızlı geçiyor emin olun. Etkinliktir,yemektir, oyundur derken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorlar. Yeni başladığı için bu sene zaten çok sık hasta olacak. Bu seneyi bağışıklığını güçlendirerek geçirecek. Belkide gerçekten kasları kemikleri ağrıyordur kuzunun hasta olma evresinde olabilir. Siz doktora danışarak vitamin takviyesi, bağışıklık güçlendirici verebilirsiniz. Ama hasta olmadığı sürece mutlaka gönderin. Emin olun alışacak