Arkadaşlar emziren anne için doğum kontrol hapı öneriliyor mu? Ben doktora sorunca eşin korunsun diyip geçiliyor ama ben garantilemek adına kendim nasıl korunabilirim. Hap içmek bebisime zarar verir mi emiyor diye? Ve benim hormonları da olumsuz etkiler mi? Doğum kontrol hapı deneyimi olan anlatabilirse çok sevinirim.