Götürdüm akşam acile çok huysuzdu saçlarını yolacak kulağını koparacakti nerdeyse kulağında iltihap çıkmadı çok şükür burnu için damla verdi salgın var sık sık burnunu temizle dedi ağrı kesici verdi boğazında kızarıklık gördü antibiyotik yazdı ama ben kullanmayı düşünmüyorum antibiyotiği çünkü öksürük halsizlik hapsuruk fln yoktur boğazındaki kızarıklığa anlam vermedim ve kullanmayı düşünmüyorum anlayacağınız dişler gelio heralde kulakda birşey yok cunku