Bizde tam 5 aylıkken aynısını yaşadık. Hatta tırnakları azıcık uzasa kulaklarının içi hep yara olurdu. Acile gittik KBBye gittik kendi doktoruna gittik bisey çıkmadı. Kulaklarını keşfetmiş olabilir veya size bişey anlatmak istiyodur, mesela uykusu geldiği zamanlarda yapıyodur gözlemleyin dedi KBB doktorumuz. Aşırı huysuzluk ve ateş yoksa sıkıntı olmaz dedi.