NariNariKiminYari Busex benim dolaplarım kulpsuz bi kere dokununca kendisi açılıyor ama ben sürekli yaslandığım için alttaki bütün dolapları açıyorum 🫠
Busex NariNariKiminYari hafif ittiriyorsunuz kendi kendine geliyor değil mi ? O makanizma çabuk bozuluyor diye soylemişti bir firma bana . Sizce ne kadar doğru bu ? Çekmeceyi ittiriyorsun öne doğru o da sana doğru açılıyor aynı dolap rayından mı bahsediyoruz acaba
Maii Kulplu mutfak dolaplarım, kalici değil ama klasik oje çok kullanırım sırf bu yüzden kırmızı tonlu veya koyu renk ojeden soğudum. Elim çarpıyor renk veriyor ojeler 😏
NariNariKiminYari Busex evet evet o şekilde. Kayınvalidem yıllardır kullanıyordu onunda bozulan dolabı olmadı benimde 🩷