Busex Merhaba hanımlar mutfağınız da kulplu dolap mı kullanıyorsunuz kulpsuz mu ? İyi ve kötü yanları nedir ? Kalıcı oje kullanan biriyim sıkıntı yaşar mıyım ?
Cicektebenimcicekligunlerde Busex Parlak Beyaz kulplu benim. Kulpundan şikayetim yok. Ama parmak izi cok oluyor. Çoğu komşum değiştirip mat yaptırdı.
ArvenMom Busex kulplu sıkıntı yaşamıyorum ve kalıcı ojeyle neden sıkıntı yaşayasın anlamadım 😅5 numara protez tırnak kullanan birisiyim hiç sorun yaşamadım
Busex Golf el izi nasıl olmuyor onu merak ettim , başparmak falan deymiyor mu ? Hangi renk dolaplarınız ? Mat mı parlak mı kullanıyorsunuz
Golf Busex parlak beyaz , gizli yerden tutunca olmuyor sadece kızım küçük o eliyle alt kısımlara dokunuyor bazen onlar oluyor ama temizliği kolay hav tutmayan nemli bir bezle hemen geçiyor ben zaten el izine pimpirikliyimdir
kahvekolik_ Benim dolaplarim beyaz parlak kulpsuz. Gorunusu cok guzel ama hic kulanisli degil. Kulpsuz oldugu icin daha cabuk el izleri oluyor ve gorunuyor hergun silmek zorunda kaliyorum. Biraz pismanim kulpsuz yaptirdigim icin.
yenianne1721 Busex Dolaplarım beyaz membran kapak kulplarım siyah mat kulp ben çok memnunum. Parlak metal çok leke bırakıyor
Sblatc Busex benim siyah kulplu beyaz mat dolaplardan. Ben memnunum el değince hemen iz olmuyo kolay temizleniyo