kimbumadam almila2024 biberon temizleyici işte canım baby me ve uni baby kullanıyorum. Bardağında kefir ayran içiriyodum :) Eline vermedim maalesef evin akıbetini de düşünmek zorundayım😅
almila2024 sophiegermain aynen öyleymiş o yüzden bende silikon tercih etmek istediğim blw için cok teşekkür ederim 🌼
almila2024 tantuniayrangerisiyalan 😂😂 kuru seyler koyun işe yarasnlar bari önlük kullanışlı oluyor mu
tantuniayrangerisiyalan almila2024 Yoo bilerek yemekleri içine dolduruyordu artık onu da kullanmıyorum
nbanba Adakusss sokakta bulmak ile doğru temizleme tekniği arasındaki bağlantıyi kuramadım ama ben :)
cnnkr Valla bi hevesle gidip bende oioiden set yapmıştım. Bendeki hiçbir ürün koku yapmadı ama dikkatli kullandım bulaşık makinesine atmadım içinde yemek bırakmadım hemen temizledim gibi. Alternatif olarak bi tanede munchkin markasından 3 bölmeli tabağım var o silikon değil mesela. Kullanımı daha kolay ve koku yapma olasılığı yok. Tavsiye ederim..
Sumemre almila2024 bende tavsiye etmiyorum almadım ben heves edip araştırdım koku dan şikayet çok vardı sonra çevreden de duydum kötü kokuyo çocuklar yemek istemiyormuş diye vazgeçip Ikea dan almıştım çok memunun ben yazık o paralara bence
suheyla92 almila2024 cok para vermissinjz ama yine de soyliyim asiri gereksiz. Sadece kasigi kullanısli
Uraztos almila2024 hiç gereği yokmuş koku çıkmıyor güya vakumlu oğlum gayet çıkartıp atıyor boşa para diye düşünüyorum
tuzludakota almila2024 kendim yedirdiğim zaman porselen kullanıyorum, oğlum kendi yiyecekse Piknik setinfen bir tabak çıkardım onunla veriyorum, myceyden aldığım kaşıklarla yediriyordum, şimdi büyüdü bizim kaşık tabaklarla yiyor
happysole almila2024 ben sıcak da soğuk da koydum hiç kaynatmadım normal uni baby nin emzik ve biberon deterjanıyla yıkıyorum o kadar. Ne leke kaldı ne koku yaptı. Yemeği yediği gibi yıkıyorum ama ben bulaşıkları hiç bekletmiyorum.