bakkalemzigi almila2024 ben sadece üç bölmeli tabaktan aldım çok memnunum 1 senedir kullanıyorum mama sandalyesine yapıştırıyorum atacak kırılcak derdi yok kendi yemeğini yer . Diğer eşyalar bana gereksiz geldi kase mesela çorba vs zaten kendim içirdiğim için gerek duymadım bir süre sonra da çatal kaşık metal kullanmaya başlıyorlar sizinkini istiyorlar
almila2024 bakkalemzigi vakumlaması iyi mi peki bazıısı hiç iyi olmadığını söylemiş. Kase herhangi başka birsey de kullanılmaz mı ki gereksiz oldu acaba o seti iptal mi etsem, kase bardak kaşık var setin içinde 🫣
tantuniayrangerisiyalan almila2024 bi kere denedim ama oldu valla artık silikon kaşık da yok silikon tabak da. Bizim tabaklarla çay kaşığıyla yediriyorum tertemiz 😂 heves edip almışız resmen başka bişey değil
almila2024 tantuniayrangerisiyalan iyisi olsun sağlıklı olur belki dedim ama tüh coğu kişi alma diyor ya baya uyguna almıştım baya pahalıya satılıyorlar ama iptal edecem galiba 🥲
almila2024 faryaa aldım ama daha kargoya verilmedi, silikonun sağlıklı olduğunu duymuştum tabi bir cam kadar olamaz ama bir süreden sonra kendi yesin istediğim için kırılmaz birsey alayım demiştim
heygorl almila2024 Çok gereksiz iade şansınız varsa edin derim. Yoksa da güle güle kullanın ama kullanılmıyor açıkçası
tantuniayrangerisiyalan almila2024 ben de pahalıya aldım baya ama unuttum ne kadardı tam. 3 bölmeli tabak kapaklı kase önlük kaşık… Arada vicdanımı rahatlatmak için ekmeğini falan koyuyorum nrmcorkfk
heygorl almila2024 mika tabaklar var onları da koyabilirsiniz ben de blw yaptım ama diyorumya gereksiz bence ve koku sorunu var.
kimbumadam almila2024 Öncelikle vakumu işe yarıyor canım Çünkü kaldırıp atmayı çok seviyolar Koku problemi yaşamadık hiç Ben hep biberon temizleyici ile yıkadım , kimyasal kullanmamak lazım. Video da çok çektim ilk bebem her yediğini çekmem lazım shsjjssh o yüzden görüntü de önemliydi benim için Çokta iyi fiyata almışsın geçen sene 700 e almıştım 6-14 ay arası hala da kullanıyoruz Yanımda da taşıyorum gittiğimiz yerlerde iyi oluyor vs Bence iade etme
almila2024 kimbumadam bebek deterjanı VS kullanmadan mı yıkadınız, bu arada bardağını da kullanıyor musunz yumusak oldugundma döküyorlar mı? çok teşekkür ederim 🥰
nbanba Koku oluyor diyenler,temizlenmesini bilmiyor bence . Öncelikle silikon makinaya atılmaz,elinizde binerin temizleyici sabun ile yikarsaniz hiçbir koku olmaz. 5 aydır kullanıyorum bu şekilde koku hiç olmadı.
Adakusss nbanba aynen biz cocuklarımızı sokakta bulduk temizlemesini bilmiuoruz bir siz biliyorsunuz kajskksk harikasınız
sophiegermain Ben de kullaniyorum kasiklarindan var, puzzle tabaklardan ve 3 bölmeli tabaktan var. Kasesini de almıştım o gereksizmis yalniz corbayi ona loymak istemiyorum ama belki biraz daha büyüyünce kendi icsin diye koyarim bilmiyorum. Koku problemi yaşamadım. Sivenonun bulasik deterjaniyla yıkıyorum sadece. Memnun degilim diyemem kullanılıyor yani bir yere gidince de götürüyorum en azindan kirilabilen birsey degil. Ayrica silikonun ham maddesi de cammış oyle diyorlar.
almila2024 sophiegermain aynen öyleymiş o yüzden bende silikon tercih etmek istediğim blw için cok teşekkür ederim 🌼
almila2024 tantuniayrangerisiyalan 😂😂 kuru seyler koyun işe yarasnlar bari önlük kullanışlı oluyor mu
Adakusss almila2024 ben kullanıyordum bayagı da kullandım yani 6.7 ay kadar sonra birgün hatırlamıyorum yemek koydum onu kokladım sanırım tuhaf bir kolı var diye bir baktım ki bebek biberonu temizleyici ile yıkayıp sğrekli karbonatlı suda bekletmeme rağmen nasıl bir koku resmen slikona sinmiş cocgum aylarca oyle yemıs hemen bıraktım
nbanba Adakusss sokakta bulmak ile doğru temizleme tekniği arasındaki bağlantıyi kuramadım ama ben :)
Yasemin5 almila2024 gerçekten koku yapıyor ve yiyecdğin tadını bozuyor. Bende almıştım ama cam tabağa geçtim kısa sürede
kimbumadam almila2024 biberon temizleyici işte canım baby me ve uni baby kullanıyorum. Bardağında kefir ayran içiriyodum :) Eline vermedim maalesef evin akıbetini de düşünmek zorundayım😅