annevebebegiii__ 2 cm açıklıkla acil bir şekilde spinal anestezi yöntemiyle sezaryen doğuma alındım. Kanama olmuştum 1-2 gün önce. Normala alamam dedi doktor. Riske giremem dedi. İyi ki de sezaryen olmuşum.
Normal de sezaryen de bir doğum şekli. İkisinin de farklı komplikasyonları, acıları oluyor. Ben çabuk toparladım. Ama normal doğumdan sonra dikişlerin yırtılmasıyla toparlanamayan da var. Etrafımda keşke normal olmasaydım diyen de çok oldu. Yani iki doğumu yapınca da anne oluyorsun.:) Sezaryen yapanlar senelerce bunun acısını çekmiyor. 1 hafta 10 gün içinde tamamen toparlandım. Evet hemen toparlanamayan da var. Ama bu bünye işi tamamen. Allah doğuma girecek olanlara kolaylıklar versin🤲🏼 Anne olanlara da bebeklerini afiyetle büyütmeyi nasip etsin 🥰