yldrm12 annevebebegiii__ plesenta parçalanması sebebiyle sezaryen oldum. Hiç açılmam yoktu bebeğin nabzı düşüyordu, normal doğumu bekleyemedik
nesrinuras defnemiraybebek Ya benim de öyle olmuştu 😁 ama benim cadılığımdan doktor sinirlenip benden kurtulmak için almıştı sezaryene 😁
mavismerve33 minikkurabiyee banada şekerden dolayı sezeryan olacaksın dedi doktor kontrole gidince tamam dedik ikinci günün akşamı suyum geldi sancısız , açılma var dediler doğuma aldılar normal doğum oldu.
crybaby annevebebegiii__ 3 cm açıklıkla sezaryen yaptım başından beri belliydi sezaryen olacağı ama kızım acele etti doğmak için 🤣
Melisa_ 2 cm açıklıkla 2 hafta sonra nişan gelmesiyle normal dogum sagolsunlar çok kötü davranildi birde ilk doğum düşünün halimi
pantenkelebek prenses_prens_Annesi ikinci sezaryen den sonra acılarınız nasil oldu ilki gibi şiddetli miydi yoksa daha mi çok acıdı birde kaç yıl sonra yaptınız ikinci çocuğu
pantenkelebek annevebebegiii__ tansiyon çıkması sebebi ile sezeryan çıkmasa da sezeryan istiyordum zaten normal doğumdan çok korkuyordum 😆